What are the words to the new year's eve song?

Should auld acquaintance be forgot & never brought to mind? Should auld acquaintance be forgot & auld lang syne? For auld lang syne, my dear, For auld lang syne, We'll tak a cup o' kindness yet For auld lang syne! We twa hae run about the brakes, & pu'd the gowans fine