What should a four year old know?

Liedjes zingen.Overslaan en springen op één voet.Vang en gooi een bal overhands.Loop alleen naar beneden.Teken een persoon met drie afzonderlijke lichaamsdelen.Bouw een blokkentoren met 10 blokken.Begrijp het verschil tussen fantasie en realiteit.Teken een cirkel en een vierkant.Kleed zichzelf aan.