Who is ultraman?

Urutoraman is een Japanse sciencefictiontelevisieserie . Gemaakt door Hajime Tsuburaya en Akio Jissoji, er zijn 39 afleveringen .Gemaakt door Eiji Tsuburaya, het verhaal is een uitloper van de televisieserie Ultra Q. De eerste aflevering van Ultraman werd uitgezonden op 17 juli 1966 op de Japanse TV